Publicidad

dilluns, 17 de febrer de 2014

Emprendre en temps de crisi (Joan Torrent Sellens)



Llibre: Emprendre en temps de crisi.
Coordinador: Joan Torrent Sellens.
Editorial: UOC.

El llibre, coordinat per Joan Torrent Sellens, fa un estudi de la situació de l'emprenedoria a Catalunya, durant aquest temps de crisi que estem vivint, analitzant els resultats de l'emprenedoria innovadora i el seu procés de generació de valor en xarxa.

Els resultats donen bones noticies malgrat la crisis perquè l'economia catalana amplia la seva base emprenedora innovadora, evolucionant cap a una xarxa de negocis.

El llibre consta de cinc capítols i unes conclusions, on es tracta de l'emprenedoria, l'empresa catalana sorgida en temps de crisi, la innocació a la nova empresa catalana, la productivitat i la competitivitat a la nova empresa catalana y la solvència, rendibilitat i capacitat de creixement de la nova empresa catalana.

Les conclusions tracten de l'emprenedoria innovadora i la nova xarxa de microempreses eficients i competitives a Catalunya, finalitzant amb dos annexxos amb el qüestionari de la investigació i el treball de camp de la investigació.

Es tracta d'un llibre excesivament tècnic, molt dificil d'entendre pels que no són economistes, però en el qual es pot observar que malgrat la crisi, la petita i mitjana empresa catalana funciona.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada