Publicidad

dimecres, 9 de setembre de 2015

L'entusiasme: el somriure de l'ànimam, el somriure de l'acció (Marta Garcia)



EEEEEEiii Però si ets tu!!! Quina alegria que em llegeixis!!! Com et va tot? Et sorprèn això? Ah... ja veig... et fa vergonya reconèixer que no saps qui sóc?

Anem a pams... sóc l’Entusiasmeeeeeeeee!!! Sí, si, jo mateix!!! La meva amiga i companya de fatigues, la Marta (que escriu aquí habitualment), em va explicar que volia parlar-te de mi. Com que tenim confiança, li vaig proposar si ho podia fer jo directament... I em va contestar somrient: “és que no esperava menys de tu”. Només en va posar una condició: “que et seduís de tal manera que féssim una bona aliança, tu i jo”. I aquí em tens... fent-te una proposició indecentment irrebutjable. A més, t’ofereixo gratis un somriure d’orella a orella, que estic segur que t’obrirà moltes portes, ja ho veuràs.

Amb franquesa: necessito la teva ajuda. Físicament acostumo sempre a fer patxoca, gràcies a cadascú de vosaltres, que m’aneu engrandint. Però porto una temporada que em veig més esquifit, i no m’agrada. Crec que ets el candidat perfecte per aliar-nos. Sí, sí, tu. I estic fermament convençut que junts podem conquerir el món. Jo sóc una espurna de llum, petita però mooolt poderosa, perquè arribo a l’ànima: amb mi irradiaràs il·lusió, et carregaré de fe amb tu mateix i t’incitaré a actuar ple de confiança i passió. I el meu gran poder, a més de ser absolutament beneficiós per a tu, és que sóc contagiós. Transmet-me a tots els del teu entorn, i veuràs com ens expandim. Dissolguem tanta negativitat i negror encenent les vostres espurnes i fem junts una joiosa foguera. Així que compto amb tu, i, és clar, tu compta amb mi per tot. Prometo no apagar-me mai.

La Marta m’ha confessat el seu desig: que em portis cada dia amb tu i em reparteixis a tothom. Ella creu que ningú s’ha de quedar sense conèixe’m. Sé que té raó però això em fa posar vermell.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada