Publicidad

divendres, 20 de novembre de 2015

La perspectiva: l'amplificadora de la realitat (Marta Garcia)



Com és que allò que et va passar fa un temps i que et va afectar moltíssim, ara, quan ho recordes, et dius: “que insignificant és per a mi, actualment”. I que t’ha fet canviar la teva percepció del fet? Doncs aquí una servidora: la perspectiva.

Tot i que sóc una eina molt necessària, sovint no em veus. Al viure immers en una quotidianitat tan absorbent, t’ofusques quan es presenta un obstacle o una situació complicada que et desmanega la teva dolça rutina. Quedes encegat veient només el problema. No t’adones que així el vas magnificant, fins al punt que pots sentir que se’t cruspeix. I clar, des de la foscor del seu ventre, sentint-te petit i dèbil, és difícil pensar en com sortir d’allí.

Te’n recordes de l’últim cop que el vaig donar un cop de mà? No saps com de feliç em vaig sentir, de poder-te mostrar diversos enfocaments d’aquella situació per la que estaves passant. Que gratificant va ser veure com l’angoixa que et consumia s’anava evaporant i que reaparegués l’equilibri.

La meva missió, com ja saps, és ampliar el teu enfocament mental, per tal que forgis solucions per a resoldre el problema. Et nodreixo amb aliments tan saludables com l’objectivitat, la reflexió, la calma, la flexibilitat, i també la creativitat o l’humor.

Et faig viatjar en el temps i en l’espai. D’allò concret, et transporto a allò general i viceversa. Et faig ballar, si, però fer-te veure més enllà de com ho fas habitualment. La meva intenció, amb les visions que t’ofereixo, és mostrar-te una realitat més àmplia i aportar claredat per a que prenguis la decisió més encertada.

Com que tu ja m’has tastat, saps que m’encanta facilitar-te la vida; que vegis tot allò que et passa de manera més constructiva, i que actuïs de la forma més adequada. Et demano si us plau que em tinguis més present i sobretot recorda’t de mi en els teus moments baixos. No esperis que la desesperació t’ensorri. Introdueix-me en el teu dia a dia i acostuma’t a utilitzar-me. Formarem un gran equip i veuràs com et sentiràs més alleugerit, deixaràs d’inflar els contratemps i ho valoraràs tot en la seva justa mesura.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada