Publicidad

dijous, 7 de juliol de 2016

Accions per aconseguir objectius

Per aconseguir els nostres objectius, hem de realitzar diversos passos. Aquí em centraré en les accions que jo segueixo pel tal d'aconseguir els meus objectius en les facetes a les qual em dedico com consultor documental, xarxes, socials, comercial i redactor de continguts. Son passos molt assemblats però una mica diferents.

Per a exercir com a consultor comercial realitzo les següents accions:

- Tècniques de venda per internet.
- Biografies de venedors exitosos.
- Blogs de temàtica relacionada.
- Aconseguir procesos de selecció.

Per a exercir com a redactor de continguts em centro en el següent:

- Tècniques d'escriptura i periodístiques.
- Biografies d'articulistes  i periodistes exitosos.
- Blogs de temàtica relacionada.
- Articles de temes relacionats.
- Aconseguir procesos de selecció.

Per a exercir com Community Manager els mesus passos son:

- Procesos seguits en xarxes i pàgines.
- Blogs i biografies relacionades.
- Aconseguir procesos de selecció.

I finalment per a exercir com consultor documental realitzo cerques sobre:

- Tècniques documentals i de cerca d'informació.
- Biografies de documentalistes.
- Aconseguir procesos de selecció.

Tots segurament podem seguir passos assemblats en les nostres arees professionals i també hem de realitzar el següent:

- Escriure objectius.
- Posar-los data.
- Preguntar-nos per a que serveixen.
- Realitzar-los.
- Visualitzar-los.
- Escriure la visualització.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada