Publicidad

dilluns, 29 de maig de 2017

Hàbits de les persones d'èxit aband d'anar a dormir

1. Llegir algun llibre, revista o article, tant si té vinculació amb els aspectes de la feina com si no.

2. Fer una llista de coses pendents de fer o d’acabar. És una manera d’aclarir la ment i planificar les prioritats de les tasques pendents.

3. Passar temps amb la família o parlar-hi.

4. Reflexionar sobre el dia que s’acaba. Pensar quines coses han anat bé i per què. I quines coses han anat malament i per què.

5. Meditar. És una manera de relaxar-se. Segons la revista Time, amb deu minuts n’hi ha prou.

6. Planificar l’hora de llevar-se. Ser conscient de l’estona que es dedicarà a dormir. Saber a quina hora et lleves ha de servir per a calcular a quina hora és profitós d’anar a dormir.

7. Desconnectar de la feina. No mirar més correus electrònics, ni informes, ni pensar en els maldecaps de la jornada laboral. Anar a dormir sense estrès.

8. Posar-se a dormir pensant algun aspecte positiu. És molt fàcil ficar-se al llit donant voltes a coses que no van bé i que et preocupen. Però cal fer l’esforç de pensar en allò que és positiu per a dormir i descansar com cal.

9. Imaginar l’èxit de l’endemà. Segons Time, moltes persones d’èxit miren d’anticipar com volen que vagin les coses l’endemà i dibuixar mentalment un resultat positiu dels seus projectes.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada